Datorberoende feat. en massa massa tankar.

Känner en person en väl om man berättar allt för den om en viss sak?
Man pratar ju med olika personer om olika saker.
Så blir det alltid.
Jag vet inte varför men vissa personer är väl mer mottagliga att prata med om känslor medan vissa är mer intresserade av att prata om himmel och jord.
Det är väl inte så konstigt.
Man får väl olika relationer till olika människor pga vad man kommer att prata om.
Men hur väl känner de som man berättar allt för om ett "ämne" men inte om andra ämnen?
Och hur komemr det sig att man har vissa "känslovänner", vissa "vardagsbekymmersvänner", vissa "skvallervänner" osv.?
Har de människorna olika punkter de trycker på hos en som gör att man pratar på om sakerna?
Har jag några sådana punkter som jag träffar och som gör att folk pratar om något speciellt ämne?
Hur arbetar man fram det?
Kan man ändra sig med det och träffa andra punkter istället.
Eller träffar man kanske punkter om ämnen som man själv tänker en del på i stunden?



Gud vad underbart.
Nu när jag ahr suttit såhär och skrivit så har jag kännt mig precis som Carrie i "Sex and the city".
Om än inte riktigt med samma budget för mitt shoppande.
Men sjukt coolt har det kännts.
Så jag tror att jag nog kommer börja blogga riktigt mycket nu när jag har min egna dator.
Har inte haft det sen oktober / november någon gång.
Lite annorlunda allt är sedan dess.
Annorlunda på både ett bra och dåligt sätt.
Faktiskt.
Fast ändå lite liknande.
Lite sådär halvt iaf.
På det där jobbiga sättet.
Men ändå inte sådär likt egentligen.
Hm.

Jag har sjukt svårt att dra mig från datorn nu.
Vill fortsätta skriva en massa.
Även om jag inte har något speciellt att skriva om.
Konstigt.
Måste nog ändå göra mig iordning nu.

Hej.


Love is a risk
But if you give me one shot
I will show you your the only girl
In the world who can
Give me this feeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0