Ah, solen skiner och det är vår

Nu är jag glad igen.
Mitt humör har svängt som bara den idag.
Sjukt mcyekt faktiskt.
Var glad och hopade runt på stan ena stunden för att i andra avra sur och knappt säga ett ord till någon på en bra stund.
Men nu är jag glad iaf.
Typ riktigt glad.
Även om jag är hemma själv en fredagskväll.
Eller inte hamma själv, men ja, ni fattar ja.
Bajs också.
Nu blev jag plötsligt å sämre humör igen.
Det hemska är att mitt humör på fullaste allvar svänger såhär mycket nu för tiden.
Vet inte varför, vet verkligen inte varför.
Och jag hatar det evrklgien.
Jag vill inte ha dessa humörssvängningar.
Jag vill avra glad hela tiden.
Glad och lycklig.
Och kär.
Men lyckligt kär då.
Annars kan det lika gärna vara.
För jag är trött på allt som inte funkar.
På allt som bara strular hela tiden.
Så jag ska försöka ta tag i mig själv och skärpa mig.
Jag ska klara det denan gången också.
Även om jag inte ritkigt har helt rätt motivation.
Och jag känenr mig själv för väl för att inse att jag inte kommer klara det denna gången helelr.
Inte de saker som jag tänker på just nu iaf.
Men men.

Nä, jag måste sova nu iaf.
Ska upp halv sju imrgonbitti för att jobba.
så de är ju bra om jag är någorlunda utvilad.
Nu nu går jag.
Till sängen alltså.

Hej.

Och det avr somamr idag föresten.
elerl nä okejdå, vår.
Men somrigt.
Och det var underbart och supermysigt.
Och jag fick en ros på stan.
Och ost.
Men rosen var finare än osten.
Och jag åt Lejonet och Björnen-glass.
Och såg Victor.
Och satt och solade mig på kyrkogården med de andra.
Och färgade håret till en normal färg.
Och blev hyfsat nöjd med den denna gången.
Även om jag nu efteråt nästan skulle vilja ha den ljusare.
Fast jag ska inte leka mer med håret.
Och jag ska inte skriva mer här nu helelr förjag komemr vara astrött imrgon.
Så sov gott alla barn.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0