We've got a tricky situation

Nu är det ju länge sedan jag skrev.
Jag är alltid bara duktig å att skriva de första dagarna, sen dör det liksom bort.
Jag glömmer att jag ahr en blogg.
Men denna ska jag försöka hålla kvar.
Jag måste bli bättre på att hålla kvar saker och människor runt omkring mig.

På söndag är det the Kooks.
Det ska bli skitkul.
Ser jättemycket fram emot det.
My och jag ska träna på dansen innan så vi är dansiga och så på konseten.
Fast det kanske blir lite svårt att dansa street-funk till Kooksarna?
Ah, vi kan dansa ändå.
Måste komma på hur jag ska förhanlda med mamam om att få slippa måndagsförmiddagen i skolan bara.
Hade varit ritkigt skönt att slipa den, speciellt när vi ändå inte gör nånting alls där.
Men i värsta fall får vi väl gå till skolan ändå och sova där elerl nåt, det är ju trots allt PBL.

Nu ska jag snart ringa.
Varför är jag så feg?
Men jag har blivit bättre på det, det har jag faktiskt.
Även om jag skjuter upp det väldans länge innan jag väl gör det.
Men man kan ju inte förbättra allt på en gång.

Veckan är snart slut.
Det är sjukt vad tiden går fort.
Riktigt sjukt.
På fredag är det bara en månad kvar till julafton.
Mysigt.
Mysigt som bara den.

Jag måset städa mitt rum.
Det är tråkigt.
Som abra den.
Jag städar typ aldrig nu längre.
Dåligt.

Ska spela gitarr lite sen också tror jag.
Ska tjata på Anna om att hon kan ta med sig gitarren tll kontoret innan the Kooks.
Det hade varit mysigt.

Hon har föresten skaffat blogg hon också nu.
Hon vill bli som jag.
Hon erkänner det bara inte.
Hon vill ju ta över mitt hus, äta upp min mat och skaffa en blogg precis som jag.

Nä nu ka jag starx ta tag i mig själv och ringa och sedan städa lite.
Har inte så stort val egentligen.

Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha.. ja visst, som att! det är du sokm vill bli som jag jue! Men, kan jag inte spela på din gitarr då? fast näe, dina strängar suger fett! har du köpt nya än?

2006-11-22 @ 20:14:50
URL: http://yourselforsomeonelikeyou.blogg.se
Postat av: Josefin

Haha är du dum? jag gör inte saker förrän jag är absolut tvungen ju :P men jag ska försöka göra det snart, när jag har lite mer pengar bara.
men kan du inte ta med dig din och spela på där?

2006-11-22 @ 20:28:39
URL: http://http://andrasidanglaset.blogg.se
Postat av: Steph

Du måste komma på måndag. Annars gråter jag.

2006-11-22 @ 21:31:52
URL: http://pingvineriburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0