Trött, men på bättre humör.

Iag har jag faktsikt varit på bättre humör.
Konstigt nog.
Elelr kanske inte så konstigt.
Isak räddade min dag ganska väldigt mycket idag.
Tack Isak.
Det har varit en ganska seg dag i skolan idag.
Fast helt okej.
Förutom då att somliga är sura på mig och snackar skit om mig.
Men det är väl sånt jag får ta antar jag.
Jag får väl skylla mig själv eller nåt.

Jag fick klassfotona idag.
Blev inet fullt så onöjd som jag brukar bli, men sen blev jag ju inte bra helelr.
Men men.
Det kudne ha varit värre.
Porträttbilden var ganska hemsk.
Ser jag ut så när jag ler stolt?
Då ska jag nog sluta se så.
För det var inte vackert.
Hehe.
Danne håller i en ballong på klassfotot.
Det är lite gulligt.

Det är väldigt mycekt vår klass också.
Det är lite kul.
Undra hur kreativitetsutskottsbilden blev.
Haha, den kan nog bli intressant ointressant.
Så tråkiga som vi egentligen var.
Men men.

Nu är jag trött.
Och rädd för att snacka med Felicia imorgon.
Men måste väl göra det förr eller senare så.
Jag tror att jag är lite för trött just nu för att tänka klart.
Det är lite jobbigt för ögonen vill inte stanna uppe.
Hehe.

Så nu ska jag snart sova.

Ha det.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0