Trött, ledsen och besviken; vilken måndag!

Sitter i skolan nu och har haft PBL-handledning.
Det är drygt som fan just nu.
Och jag tror att Gabbe är sur på mig för han vill inte prata emd mig utan går iväg hela tiden.
Jag är trött som bara den.
Jag är inte den enda som är det u så det är bra.
Jag somnade vid halv fem inatt.
Och vaknade vid halv åtta.
Segt.
Så jag kommer ju vara lagom koncentrerad i skolan idag.

Hela förmiddagen har vi suttit och segat och sett deprimerade ut.
Vi är kanske ett gäng deprimerade ungdomar.
Fast vem är inte det?

Jag skulle aldrig ha gått på konseten igår.
Och jag skulle aldrig ha varit så korkad och naiv som jag var.
Men ändå så hoppas jag på att jag ska få förklarat för mig att allt bara var ett missförstånd och inbillning från mig.
Hoppas kan man ju inte.
Fast jag är ju faktsikt ändå inte ritigt SÅ korkad att jag tror att det kommer ske.
I så fall komemr jag sluta tro på min egen existens eller nåt.
Det hade nog varit skönt.
Ja, hoppet är ju det sista som sviker en.
Eller?

Jävla cp-piss bajsröv!

Mitt horoskop säger att min tur komemr fortsätta.
Vilken tur då?
Jag tror inte på horoskop.
Det säger att Isak, Emil och Danne är odrägliga också.
Och det är inte sant alls.

Jag tror inte på känslor heller.
De säger att man ska kunna bli lycklig.
Och det stämmer inte alls.

Fan vad jag låter deprimerande.
Ah, skit samma, jag ska nog bli bättre snart.
Hoppas jag.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0