Seg dag

Det har avrit en ritkigt seg dag idag. Har inte hänt nånting alls iksolan typ. HAde PBL hela förmiddagen och halva eftermiddagen så det är väl därför.
Vi gjorde verkligen ingenting på PBL:en. Men det var rätt så skönt för jag var itne alls på humör för att jobba. Är inte alls på humör nu heller, för nånting. Det är tråkigt.

Tror att jag ska sätta mig vid tv:n snart. Men först ska vi äta kvällsmat. Pappa kommer väl snart hem. Hatar att han alltid jobbar så länge. Det ska jag aldrig göra, inte om jag har familj iaf. Men han älskar ju sitt jobb iof. Men det är ändå drygt.

Jag fljde med Stuie hem idag. Vi kollade på tv och åt. Det var ritkigt mysigt, och gott. Fast båda var rätt så tröta och off så vi satt tysta en hel del och bara tittade på tv:n, men det var ändå mysigt. Jag älskar Stuies lägenhet. Vi snackade ändå en hel del också. Sånt snack som Stuie är grym på. Det är riktigt nice att snacka med henne. Vi skulel ha bakat cocostoppar eftet att Andersdrog paralleller till det udner hela Samhällslektionen idag, men vi orkade inte så vi åt bara varma mackor. Men varma mackor är riktigt gott också.

Sen handlade jag present till Annika. Jag är nog sämst i världen på att handla presenter, men men. Fan! Måste fixa Jonas present! Det är skitlänge sedan han fyllde år ju. Varför skjuter jag alltid upp allting?! Ah, får ta och göra den någon dag (som jag har sagt i tre månader). Eller så får han en riktigt fin till jul kanske. Ah, vi får se.

Jag är seg som bara den nu. Jag vet inte ens vad jag tänker på elelr vad jag har tänkt på den senaste timmen. Skum känsla. Känns helt tomt i huvudet. Fast där ljög jag lite, eller ganska väldigt mycket tror jag. Jag vet egentligen vad jag har tänkt på och mitt huvud känns inte alls tomt. Men det är ändå en skum känsla.

Jag komemr alltid på smarta och bra saker när jag pratar med folk. Synd bara att jag alltid kan det i teorin men inte lika bra i praktiken. Jag säger ju att jag är feg.

Nä nu är jag hungrig så nu ska jag äta även om pappa inte har kommit än. Det är ändå ite god mat idag så jag ska ändå göra något själv. Fast det lär bli mackor bara.

Hej
/ Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0