My way or the highway

Ta omvägar som bara är klyddiga och jobbiga att åka på eller ta den snabba vägen som ändå leder fram till samma mål? Jag vill egentligen ta den snabba vägen. Måste lära mig att ta den. Och inte låta mig köra vilse bland alla småvägar som bara förvirrar mig.


Jag var på jättebra humör. Innan. Men det gick över. Som vanligt. Bajs!
Men jag måset sluta tänka så som jag gör. Det finns väl mycket mer egentligen att tänka på ochlägga sin energi på? Eller så kan jag bara sova. Allt annat än detta borde jag göra.


Hur fel är sms?
Är det bättre att ta sakerna ansikte mot ansikte direkt?
Ah, varför töntar jag mig, det vet jag redan att det egentligen är.
Jag ska fan sluta tönta mig och ta tag i saker.
Det måste jag.
Jag är en fegis!


Vi ses väl antagligen antar jag..
/ Joseifn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0