Maybe you're gonna be the one that saves me

Ibland skiter sig allt riktigt hårt.
(Kan nåt skita sig hårt?)
Det känns det som att det har nu.
Jag borde nog inte ens försöka ha nåt umgägesliv.
Jag borde nog satsa på att bli en psykstörd eremitsom lever på toppen av ett bottenlöst hål, eller nåt.
Ja, ingen kommer hitta mig då iaf.

Jag fattar bara inte vad det är med saker och ting som gör att det alltid skiter sig på nåt sätt.
Vi har planerat, mest jag faktsikt, en massa inför söndag nu.
Vilket inte är bra, för det blir aldrig bra när vi planerar nåt.
Verkligen inte.
Kanske har det redan visat sig det som kommer gå åt helvete på söndag
Det jag bara har väntat på.
Fan!

Eremitlivet låter faktsikt inte alls fel.
Fast kan jag bli en bra läkare om jag lever ensam.
Egentligen kan jag bli precis en sån läkare jag vill bli då.
För det enda jag vill är ju egentligen att hjälpa folk och finnas för dem i deras svåra stunder.
Om det inte finns några andra där som behöver mig så har jag väl uppnåt mitt mål?
Eller?
Det blev nog lite för komplicerat nu.

Det blev ändå träning idag.
Tyvärr.
Jag hade hoppas på att jag inte skulle ha tid att träna, men det hade jag.

Imorgon ska jag hjälpa Anan med tyska.
Jag tror inte hon fattar att det är ren tur att jag fick MVG i betyg, jag fattade ju inte vad vi höll på med.
Men men, vill hon att jag ska lura i henne egna regler elelr nåt så kan jag väl göra det.
Hon kan iaf inte skrika på mig när jag dricker milkshake.
Och det är bra.

Snart börjar mitt inlägg bli för långt.
Men jag vill skriva en massa mer.

Jag såg på Anders och Måns idag.
De var roliga.
Riktigt roliga.
Jag ska nog börja titta på dem.

Jag har en massa som jag borde göra.
Det är dåligt att inte göra det jag borde.
Det borde jag ändra på.

Snart ska jag börja på min bildanalys.
Eller ja, finslipa den och typ skriva om halva.
Men men.

Imorgon har vi nog en serietecknare på bilden.
Det ska bli kul.
Men ändå inte.
För jag kan inte rita.
Alls.
Det är inte kul.


Och imorgon kväll ska jag nog till Svedala.
Det ska bli riktigt mysigt och kul tror jag.
Känns som det iaf.
Jag hoppas å det iaf.
Men det borde bli det.

Nu ska jag snart sova.
Eller om en stund

Hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

hah! DU vill bli som JAG, för du ser på anders o måns! Hah!

2006-11-23 @ 23:25:50
URL: http://yourselforsomeonelikeyou.blogg.se
Postat av: Steph

Livet suger ibland, men du bör inte bli en eremit för det. Har du sett eremitkräftor någon gång? Vi hade sådana i lågstadiet, de var inte så fina och luktade illa. Och jag tror inte de var riktiga kräftor egentligen, snarare typ räkor...

2006-11-26 @ 14:29:16
URL: http://pingvineriburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0