Jag blir räddad konstant

Det är helt sjukt vad somliga människor kan rädda en från saker ibalnd.
Ofta utan att de ens vet om det.
Varför talar jag aldrig om för dem vad de faktsikt gör?
Att det är tack vare dem som jag orkar med allt.
Jag är för feg för att säga saker och ting ansikte mot ansikte.
Oavsett vem det är till.
Varför är jag så feg?

Jag hoppas bara att desom faktiskt räddar mig och betyder oerhört mycket för mig vet om det.
Tyvärr tror jag inte de gör det.
Och det är synd.
För sanningen är att utan dem hade jag nog inte funnits här idag.
Så tack.
Tack så extremt mycket för vad ni gör.
Alla på sina olika sätt.
Tack.

Kommentarer
Postat av: Stue

Jag är en av dem. Det sa du, och jag blev glad, så du får inte ändra dig nu.
Jag brukade rädda folk innan, eller jag trodde det i alla fall, men sen så hittade de andra som räddade dem, eller så blev de värsta David Hasselhoff i röda badbyxor och började rädda sig själva så då behövde de inte mig längre. Skönt att veta att jag inte är helt överflödig.

2006-11-26 @ 14:36:56
URL: http://pingvineriburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0