Bra humör

Idag är jag på bra humör.
inte sån att jag hopas omkring och dansar och skrattar, men sånt bra humör där jag känner mig glad och inte har en massa jobbig ångest och sånt.
Sånt humör som gör att allt känns mycket lättare och bättre.
Sånt humör som gör att jag känenr mig nöjd.
Det är skönt att vara på sånt här humör.
Det vill jag vara alltid.

Jag har haft en riktigt bra helg.
Bättre än jag trott och hoppats på.

Och jag har tränat tre gånger denna helgen.
Känns ganska bra.

Och ikväll ska vi äta Tacos.
Det är gott.

Måste komma ihåg att prata med Rib och Anna imorgon om när vi ska köpa the Kooks-biljetterna.
För annars kommer det bara bli att vi har snackat om det hur länge som helst men att vi missar att gå av någon anledning.
Och det vill vi ju inte.
Inte jag iaf.

Snart får man börja julpynta och lyssna på julmusik.
Det gör mig bara på ännu bättre humör.
Jag älskar julen.
Även om denna julen kommer kännas helt fel och komemr vara helt annorlunda.
Det kommer alla jular vara i fortsättningen.

Jag tror jag ska gå och lägga mig tidigt idag.
Borde det iaf.
För jag har sovit jättelite de senaste nätterna.
Men vi får väl se hur det blir.

Jag ska nog försöka hitta fler bilder och texter, till att ha på min vägg, idag.
Så att den blir riktigt snygg snart.
Men är ganska nöjd med den redan.

Jag är på nöjt humör.

Ska nog ta och kolla på "da Vinci-koden" nu.
Hehe.

Fast väntar nog lite för det var mysiga låtar som kommer hela tiden.

I'll see you
/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0