Är jag svart-vit innuti?

Ja jag vet, det är ett kent-citat.
Förlåt.
Men fatta avd härliga de är att lyssna å idag?
Helt sjukt.
Jag tror att de passar min sinnesstämning just nu.
Tyvärr.
För jag hålelr fortfarande med om att de inte diretk gör en å jättebra hmör.
Men de gör ändå inte en deprimerad.
inte mig iaf.
Fast det beror kanske lite på utgångsläget innan man börjar lyssna på dem.
Ja, vad vet jag?
De är rätt okej att lyssna på iaf.

Anna får mig till att bli mer och mer lik henne.
Det är lite läskigt.
Hon har fått mig till att läsa Fredrik Virtanens blgg nu också.
Den är ju riktigt bra.
Och rolig.
som tex när han skrev:
"Just det, skaffa tjej var det. (Ja, det är ett härligt obsolet uttryck.)
Jo, jag har bekanta som ofta har tjej. Alltså som är seriemonogama eller vad man ska säga. De är ihop med någon en stund, utan större anspråk, eller kanske förvillelser av kärlek, och testar i vad som verkar all anspråkslöshet.
Sedan tar det slut och båda går vidare. Ungefär som det amerikanska dejtandet fast lite mer seriöst eftersom om man i USA "dejtar" får man dejta andra samtidigt.
De tar det inte så allvarligt.
Kanske är de inte romantiker, jag vet inte.
Men det verkar rätt trivsamt.
Jag ska alltid ta det så jävla allvarligt och tänker att nämen jag måste ju vara KÄR och vilja GIFTA MIG om jag ska vara ihop, annars kan det vara.
Men med det tänket så startar ju inte ens något förhållande.
Så istället kan jag ju hänga med nån, tja vara ihop, bara för att hon är sweet och rolig och smart och inte bryr sig om fel saker och är liksom...okej.
Typ så. "Skaffa tjej". Det var så jag menade.
Fast det gäller ju att hitta en sån först.
En som vill skaffa kille."

Jag tror att jag ska börja ta lite mer inspiration från Virtanen.
Varför inte.

Jag är trött.
Och verkligen inte på bra humör.
Men värst av allt är det att jag vet att den enda anledningen till att jag är på såhär dåligt humör just nu beror på en person, en enda person.
Och vad som har hänt mellan oss.
Eller snarare frågan om avd som har hänt mellan oss.
Och vad som har varit mellan oss.
det är störigt.
Men jag ska försöka se till att jag inte har för många deppdagar.
Det blir bara jobbigt för mig själv och för alla runt omkring.
Och det är inte kul att vara jobbig för andra.
inte för mig själv heller iof.

Än så länge har jag inte märkt att min tur har hållt i sig så somdet stod i horoskopet.
Fats sen, Anna, det stod ju inte att vår goda tur skulel hålla i sig.
Det kan ju lika gärna ha varit vår otur.

fan vad jag är jobbig.
Nu ska jag sluta med det.
Jag ska nog kolla å Pearl Harbour elelr nåt.
Fast jag vill ändå sitta vid datorn och se om HAN loggar in så att jag kan snacka med honom och reda ut grejer.
För jag komme rinte kunna snacka ritkigt med honom i telefon.
Det vet jag.
Då kommer jag inte få sagt det jag vill ha sagt.
Och det är ju ganska viktigt att jag får sagt de sakerna.
Men men.

Ha det gött.
Hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha.. du är allt lite kär i mig du också. fan, va ja e poppis nuförtiden.. :P haha.. ja, ska jag slå han? ja vill, får jag?

2006-11-28 @ 19:30:21
URL: http://yourselforsomeonelikeyou.blogg.se
Postat av: säl-rib

hej josse :D haha // rib

2006-11-28 @ 20:31:26
URL: http://youdontknowmesowell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0