Underbart

Okej, nu blev jag lite jätteglad faktsikt.
Anna skickade en länk som garanterar julstämning.
På riktigt.
Och det var riktigt underbart.
Bara jag hörde första rundan (är det rätt med rundan där Anna?) så fick jag julstämning.
Och började faktsikt längta lite till julen.
Det var skönt.
Tack Anna.
Nu vill jag tom gå och fixa julklapparna som jag har köpt.
Oj vad läskigt att man kan få julstämning så snabbt.
Men skönt ändå.
Så nu ska jag lyssna JÄTTEmycket på den under tiden jag letar bilder till kalendern.
Mysigt.

Och just det, vi fick inte gäster.
Tydligen skulle vi gå till krogen och äta där istället.
Rätt så bra för då kunde vi gå hem när som.
Mamma skällde lite på mig för att jag inte har ätit ordentligt idag.
Och sa att det nog var därför som jag inte alls mådde bra uan frös och hade huvudvärk och så.
Tänka sig att jag kan bli tillsagd att inte äta ordentligt.
Ja du, under julen händer allt skumma saker.

Hej så länge.
(Jag lär ju återkomma under kvällen eftersom jag inte har så mycekt annat för mig under kvällen.
Vilket på sitt sätt är lite skönt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0