Teorin är alltid lättare än praktiken.

Eller ja, jag funkar inte att kombinera dessa två iaf.
Typ aldrig.
Som nu.
Jag vill att han ska komma dit men vet att jag inte borde det
Jag vet allt det där och jag evt varför jag ändå vill det,
Men usch, ibland är det itne bra att veta saker.
För svaret på det är inte bra.
Inte alls.
Dåligt.

Just det jag har typ nästan svart år nu btw.
Fast Anna har mörkare.
Vi är nog bäst på att färga varandras hår
Fast idag gick det mycket smidigare.
Jag kommer nog inte ha ont i huvudet imorgon iaf.
Och det är ju faktiskt framsteg.

Nu ska jag prova locka håret.
Så att det inte blir som valborg imorgon.
Fast då blir Anna iaf glad.
Eller ja, skrattar iaf.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0