Spyr snart..

I natt hade jag sjukligt ont i magen.
Så ont har jag nog aldrig haft.
Jag kunde inte ens stå upp.
Knappt ligga ner heller.
Så jag tog nästan ett piller för det.
Fast sen, efter några timmar märkte jag att om jag andades på rtt sätt så gjorde det inte lika ont.
Så det blev inget piller.
Idag har jag inte haft ont.
Förrän nu.
Läskigt.
Fast det är inte lika extremt nu.
Det kommer väl inte bli så mycket ätande på skinkfrossan idag helt enkelt.
Kanske lika bra det.

Nu ska jag städa klart mitt rum.
Hej.


Kommentarer
Postat av: Anna

usch, asså du kanske skulle ta å kolla upp dedär me ditt magont.. :S

2006-12-23 @ 17:30:27
URL: http://yourselforsomeonelikeyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0