Plugga är inte min grej

Jag fattar inte vad det är med mig.
Jag kan inte plugga.
Alltså det funkar inte när jag ska göra nåt.
Att skriva av dte jag redan har skrivit funkade men sen tog det stopp.
Så nu har jag en labbrapport där jag harförklarat hur vi gjorde bara.
Det är nog inte tillräckligt för att jag ska kunna höja mitt betyg.
Och jag måste få bra på denna för annars får jag göra slutprov.
Och det vill jag inte.
Verkligen inte.
Fast jag kommer nog ändå få göra det.
Fast jag ska förhoppningsvis få göra om ett prov pga de "speciella händelser" under den tiden vi jobbade med det.
Det är tur iaf.
Fast jag fatatr inget av det.
Jag var ju inte riktigt med i så mycket i skolan då.
Så jag hoppas att jag får göra det.

Jag är på jobbigt humör idag.
Alltså sånt humör då jag är jobbig för mig själv.
inte sånt då jag är jobbig för folk runt omkring mig.
Det är jag när jag är glad så sån tycker jag om att vara.
Men idag är jag bara jobbig för mig själv.
Tror jag iaf.
Eller jag kanske är jobbig för andra också.
Ah, jag träffar ändå inte folk idag så det är lungt.

Jag ska verkligen hålla min lilla överenskommelse med mig själv.
Jag tror att jag kommer bli mycket gladare isf.
Och jag tycker ju faktiskt om att vara glad.

Gud vad mycket onödigt snack det har blivit här nu.
Haha.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0