Orkar inte

Jag orkar seriöst inte med allting nu.
Har så sjukt mycket att göra i skolan.
Mitt rum för förjävligt ut.
Mamma klagar hela tiden på nånting jag gör typ.
Och allt som jag gått och hoppats på de senaste tre månaderna har skitit sig rejält.
Och jag tror inte det finns nåt jag kan göra åt det.
Det evrkar iaf inte som det.
Och Felicia vill att jag ska med henne på nån seglingsfest.
Det vill jag me.
Men jag tror inte jag kan.
För det kommer kännas så jäkla skumt att träffa honom så bara.
Jag vill ju inte träffa honom så.
Jag vill träffa honom på andra sätt.
Eller ja, ni fattar förmodligen.

Jag fattar inte varför jag låter mig själv bli såhär.
Det är så sjukt korkat bara.
Men jag är väl korkad.
Jag kanske ska sluta säga emot när folk säger att jag är det.
Det är ju trots allt fult att ljuga.

Det börjar bli jul nu.
Jag vill få julstämning.
Fast jag sr ändå inte fram emot denna julen.
För denna julen kommer inte vara en riktig jul.
Jag vill egentligen inte fira jul längre.
För julen handlar om att hela familjen ska vara samlad.
Och det kommer ju aldrig mer ske.

Fan vad jag har tappat all julstämning.
Och all ork.
Jag vill bara gå i ide.
Men inte sova för då drömmer jag bara en massa jobbiga drömmar.

Nä jag ska nog skaffa en till blogg.
Där jag kan skriva mina deppgrejer istället för här.
För denna börjar bli lite väl så nu.
Men jag ska försöka bättra mig.

Nu ska jag försöka få nåt gjort på labbrapporten.
Tråkigt.

Hej.

Kommentarer
Postat av: stephanie

Du är inte korkad. Du tänker bara för mycket ibland.

2006-12-04 @ 23:23:50
URL: http://pingvineriburk.blogg.se
Postat av: na

haha.. du är smart, och bra. och allt kommer lösa sig, de vet jag redan så!

2006-12-05 @ 21:37:00
URL: http://yourselforsomeonelikeyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0