Ont i axeln..

Jag har ont i min högeraxel nu.
Antagligen från träningen.
Det känns inte riktigt som att det är jättebra.
Jag ska nog inte göra axellyft alls.
Och det skippar jag gärna för det är inte ens kul eller skönt eller nånting alls.


Upptäckte precis en sak när jag kollade snabbt igenom detta inlägget:
Jag hade missat asmånga bokstäver MEN..
..jag stavade rätt på riktigt.
Utan att jag ens försökte.
Det är bra tycker jag.
Och nu stavade jag rätt till tycker också.
Vad håller på att hända med mig egentligen?
(Jag stavade rätt till egentligen också)

Kommentarer
Postat av: Anna

duktigt av dig f-a-k-t-i-s-k-t! (jag kan också stava..)

2006-12-20 @ 01:25:32
URL: http://yourselforsomeonelikeyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0