Oj vad jag vill skriva en massa nu..

Är verkligen på skrivhumör nu.
På blogghumör alltså.
Har precis suttit och snackat med mamma i typ 40 minuter om förhållanden.
Det var jättekul faktiskt.
Hon berättade en massa om hon varit med om och så.
Om när hon levde livet ute på uteställena.
Jag fick reda på att det var nära att jag aldrig skulle blivit till.
Alltså nära flera gånger.
Lite läskigt men ändå coolt.
Haha det var faktiskt riktigt kul att prata med henne om det.
Hon tycker att man ska vara ute ch roa sig bara när man r i min ålder.
Binda sig riktigt kan an göra sen.
Det viktiga är att leva sitt liv först och ha kul.
Annars kommer man bara sakna det sen.
Man ska prova sig fram lite.
Hell yeah! sa jag.
Hehe.

Jag älskar att ha såna snack med mamma.
Ska nog försöka ha det lite oftare.

Igår var jag ute.
På Deep.
Det var inte speciellt kul.
Eller jag hade trevlgit och kul men det var nog egentligen inte så jättekul.
Men jag gjorde inget dumt igår iaf.
För första gången på länge har jag ingen ångest alls efter att ha varit ute.
Och det är riktigt riktigt skönt.
Fast det som jag hade planerat för igår blev ju inte riktigt som jag tänkt mig.
Men det kanske var lika bra så.
Ja, större porblem kan man ju ha, haha.

Nu ska jag strax iväg och träna.
Måste ju komma i form till nyår.
Oh, just det, min klnning är typ klar nu.
Och jag blev faktsikt typ nästan riktigt nöjd.
Lite chockad över att jag klarade det.
Men måste finslipa den lite nu bara.
Men det har jag morgondagen på mig att göra.
För ikväll ska jag bowla.
Haha, det får vi ju se hur bra det går för mig.
Men kul blir det förhoppningsvis iaf.
Sen ska vi till Oxie.
Sen när vi kommer hem så är det lagfest hemma.
Så då kommer man få se Anders packad.
Haha, jag ska nog ut och prata lite med dem då.
Kan nog bli kul.
Tomas lär ju vara nykter.
Tråkigt.
Ja, jag lär ju höra dem i vilket fall som iom att de kommer vara precis utanför mitt rum.
Haha, ska nog mobba dem lite imrogn eller nåt.
Hihi.

Nä nu ska jag träna.
Ha det göttigt.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0