Måndag.. ..och det är lov!

Idag har jag min första jullovsdag.
Ja, kanske inte på riktigt men nästan.
Avslutningen är ju på torsdag men lektionerna är slut.
Det är skönt.

Jag har varit och tränat idag.
Duktigt, eller hur!
(Det är nu ni ska säga "Ja det är jätteduktigt Josefin" och inte säga att jag är dryg som tränar.)
Snart ska vi in till Danmark och julshoppa lite.
Det ska bli jättemysigt.
Hoppas jag.
Kanske får man äntligen lite julstämning då?!

Igår bakade vi pepparkakor hos Isak i sex timmar.
Det var jättemysigt.
Och Kalix ägde ju på pepparkaksgubbar.
Sen kollade jag och Anna på Sagan om de två tornen hemma hos mig.
Och jag somande.
Som vanligt.

Jag vill skriva jättemycket nu men jag hinner inte riktigt för då kommer jag för sent till att träffa Rib.
Så jag skriver mer imorgon.

Ni får gärna kommentera min blogg också och inte bara Stuies och Annas!!!!

Hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

faan va du e dryg som tränar.. palla dig! :P

2006-12-18 @ 23:27:56
URL: http://yourselforsomeonelikeyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0