Kreativt

Idag har jag varit i stan och tittat på mellandagsrean, men jag köpte inget idag. Hittade dock en riktigt fin klänning som jag vill ha till nyår. Fast den var nog lite för låg i ryggen så jag skippade den. Idag iaf, jag kanske stcker upp och köper den imorgon, jag får se. Met hänger det på hur det går ikväll för mig, jag tänkte nämligen sy ikväll. Något jag inte gjort på hur långe som helst. Inte sedan Lucas dop nästan, och det är 1½år sedan. Dumt av mig. Så jag fr ju se hur det går. Jag har inget mönster heller utan bara tyg, symaskin och tråd så det känns inte som att det kommer gå jättebra. Men vad kan hända? Det får gå som det går, fats jag hoppas ju att jag lyckas för det hade varit lite tufft. Så kan jag få klänningen precis som jag vill ha den också. Det hade varit riktigt kul.

Så nu gäller det. Lyckas eller upp i rean imorgon.

Just det, Isaks hund attakerade mig igår. Det var skitläskigt så nu är jag jätterädd för henne. Inte kul. Inte kul alls.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0