Illa.. Mycket illa..

Usch.
Jag mår itne bra idag heller.
Fy vad jag mår illa.
Och är trött.
Varför vet ajg itne.
Igår visste jag varför men det kan ju inte vara därför idag med.

Var i Ljunghusen i fredags.
Det var trevligt.
Ja, då var det trevligt iaf.

Igår var jag på julmiddag med hela familjen på Skivarps gästgivaregård.
Det var mysigt och trevligt.
Fast jag kunde typ inte äta nån mat.
Jag tror itne jag är så glad för julmat trots allt.
Det är illa.
Så jag åt mig mätt på risalamalta och morotskaka.
Det var ännu mer illa.
Jag suger verkligin på att bli sund.
Och jag hinenr inte träna idag heller.
Det suger.
Denna dagen suger ganska allmänt än så länge.
Elelr så är det mest som jag inte mår riktigt bra.

Och nu komemr jag få ta bussen själv till Isak.
Det suger ännu mer.
För jag vill inte det.
Blärk.

Usch vad jag bara vill klaga och sega idag.
Det är inte så bra tror jag.
Och jag har ont i min fot och ben och jag vet inte varför.
Haha.

Nu ska jag gå och göra mig i ordning.
Och sen ska jag åka buss.
Tråkigt.
Fast jag aknske kan få övningsköra jag med?
Ska nog gå och fråge det nu.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Steph

Hullo finaste Joey. Det finns film på oss ;P (tror jag).

Ledsen att vi inte ringde idag, men vi var inte klara där förrens vid åtta och då var Karin tvungen att sticka hem. Ledsen.

2006-12-17 @ 23:27:47
URL: http://pingvineriburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0