Confused.. .. men har studat.

Jag är sjukt förvirrad idag.
Vet inte alls hur jag ska göra imrogn.
Vill jag träffa Victor?
Bör jag träffa honom?
Bör jag vilja träffa honom?
Blä!
Jag tror att jag ska sova bort min tisdag.
Det blir väl en bra lussevaka då?
Ja, säkert bättre än som det ser ut nu iaf.
Men jag får väl se hur jag gör imorgon.

Jag har pluggat idag.
Sjukt mycekt.
Och jag är sjukt stolt över det.
Så mycekt som jag har pluggat idag har jag nog seriöst inte pluggat på hela terminen.
Sammanlagt.
Vi pluggade tom på två av tre PBL-lektioner idag.
DET är duktigt.
Och sen stack jag till kontoret efter skolan och satt där själv och pluggade i 2½ timmar.
Sen åkte jag hem och åt.
Och diskuterade fysiken och fick hjälp av pappa.
Sen pluggade jag ännu mer.
Så nu förtjänar jag en liten paus.
Fast jag måste baka till Steph också.
För hon fyller år imorgon.
Grattis i förskott Stuie!
Men vad ska jag baka då?
Min lusseanka blev ju lite misslyckad förra året eftersom hon inte tycker om lussekatter.
Så jag får väl komma på nåt annat istället.

Shit, avd är det emd mig?
Jag vill göra mer fysik nu.
Förmodligen bara för att det känns som att dte går bra för mig med uträkningarna.
Fast egentligen är det ju pappa som gör det mesta arbetet.
Men det behöver vi ju inte berätta för någon.
(Schhhhh)

Jag ska nog börja plugga mer.
Då kanske det går bättre för mig i skolan också.
Det låter väl ganska logiskt?

Danmark på måndag!
Wiiiie!
Men jag får se till att tjata på Stuie att hon ska följa med.
För det måste hon!
Det ska bli ritkigt najs.
Och jag fick det av mamma också.
Så det är soft.

Jag går nog upp tidigt imorgnbitti och pluggar.
Så kanske jag kommer ihåg lite på povet också.
Och så kan jag baka då också.

Ska jag ta kvällen imorgon till att plugga eller till att festa?
Sad, men jag tror att plugga låter bättre.
Ur alla synpunkter.
Men man vet ju aldrig.
Äh, imorgon är inte idag så det får jag tänka på sen.

Nu ska jag kolla vad jag kan baka.
Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0