äntligen

Idg kan jag äntlgen skriva blogg.
Skönt.
Det har fuckat sig varje gång jag har försökt göra det de senaste typ fyra dagarna.
Så jag skyller min bloggfrånvaro på datorer och de fel som uppstår automatiskt när jag kommer i kontakt med elektronik.
Så jag bord nog hålla mig från elektronik.
Jag borde nog ålla mig från det mesta för inget verkar funka när jag är i närheten.

Denna veckan har inte varit så trevlig.
Naturkunskapsprovet gick åt helvete.
Jag höll evrkligen på att somna udner tdien jag skre det.
Jag åste sova emr.
Matteprovet gick ännu sämre.
Eller ja, jag lämnade ju in blankt.
Så det gick ju inte alls.
Men det var inte kul att komma hem den dagen heller.
Men men.

Jag mår illa.
Det är inte kul.
elelr jag mår inte lika illa nu längre.
Var värre precis när jag satte mig vid msn och såg vem som vr inne.
Jag tycker inte om att se det.
Inte alls.
Men jag får väl försöka acceptera att det är så det kommer vara.
Ävenom det suger fett hårt.

Jag var hemma hos Stuie igår.
Det var mysigt.
Vi satt och snackade en massa.
Jag tycker faktsikt att jag är väldigt duktig och inställd på min lilla deal.
Som inte är så liten faktsikt.
För jag ska verkligen hålla den.
Fast förhoppningsvis inte för länge.
Ah, jo, det behöver jag nog.

Jag träffade Kommunisten, Hagsell och Thalin  veckan också. Och Alex, fast honom hade jag inte träffat innan.
det avr jättekul att träffa dem.
Kom på att jag inte har träat Hagsell elelr Thalin sen i somras.
Oj, jag har nog inte träffat Thalin sen Tintins student.
(Oh, det var allt en trrevlig kväll.)
Hade inte träffat Hagsell sen festivalen.
Det är ju jättelänge sedan.
Så det var riktigt trevligt att träffa dem.
Synd att jag inte kunde följa med upp till Västerås bbara.
Ah, det kommer förhoppningsvis fler tillfällen då jag inte har asmycket att göra i skolan.

Känns som att jag brde planera klat lussevakan nu.
Ah, jag orkar inte ritkigt göra det nu så jag tar det sen.
(Så funkar allt i mitt liv egentligen.)
Borde jag kanske försöka ta tag i saker?
Ah, jag gör det imorgon.

Kommentarer
Postat av: Steph

Det är alltid mysingt att umgåd med mig ;P

2006-12-11 @ 22:30:55
URL: http://pingvineriburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0